اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

در ادامه ی فشار بر زندانیان سنندج, روزنامه ممنوع شد

 

                    

    در ادامه ی فشار بر فعالین زندان سنندج, رئیس زندان استفاده از روزنامه را نیز ممنوع اعلام کرد.

در پی اعدام احسان فتاحیان و اعتصاب سراسری فعالین کورد که فعالین زندان سنندج پیشاهنگی آن را بر عهده داشتند, فشار بر فعالین این زندان چند برابر شده است.  

 

له به رده وامی گوشاری سه ر چالاکانی به ندیخانه ی سنه, سه رۆکی زیندان هاتنه ژووری رۆژنامه شی قه ده غه کرد. دوا به دوای له سێداره دانی ئێحسان فه تاحیان و مانگرتنی سه رانسه ری چالاکانی کورد به پێشه نگایه تی چالاکانی ئه م گرتووخانه یه, زه خت و گوشاری سه ر چالاکانی ئه و به ندیخانه یه چه ند به رابه ر بووه.

در ادامه ی فشار بر زندانیان سنندج, ورود روزنامه به زندان ممنوع شد

    در ادامه ی فشار بر فعالین زندان سنندج, رئیس زندان استفاده از روزنامه را نیز ممنوع اعلام کرد.

در پی اعدام احسان فتاحیان و اعتصاب سراسری فعالین کورد که فعالین زندان سنندج پیشاهنگی آن را بر عهده داشتند, فشار بر فعالین این زندان چند برابر شده است.

    طبق جدیدترین گزارشات, محمد خسروی (رئیس زندان مرکزی سنندج) استفاده از روزنامه های ایران از جمله اعتماد و آفتاب یزد را ممنوع اعلام کرده است.

    شایان ذکر است پنج شنبه ی گذشته مامورین زندان به دستور محمد خسروی اقدام به حمله به بند پاک 2 و ضرب و شطم زندانیان کرده و با به هم ریختن تخت و خواب حبیب لطیفی و عدنان حسن پور, تمامی کتب و یادداشت های شخصی این دو فعال را ضبط کردند. و به نقل از خسروی آنان را به پرونده سازی جدید و زندان انفرادی تهدید کردند.

گمان میرود علت یورش و تهدیدات, اعتصاب غذای هفت روزه ی فعالین این زندان در اعتراض به اعدام احسان فتاحیان باشد.

لهبهردهوامی گوشاری سهربهندیانی سنه,هاتنهژووری رۆژنامه قهدهغه کرا

    له به رده وامی گوشاری سه ر چالاکانی به ندیخانه ی سنه, سه رۆکی زیندان هاتنه ژووری رۆژنامه شی قه ده غه کرد.

دوا به دوای له سێداره دانی ئێحسان فه تاحیان و مانگرتنی سه رانسه ری چالاکانی کورد به پێشه نگایه تی چالاکانی ئه م گرتووخانه یه, زه خت و گوشاری سه ر چالاکانی ئه و به ندیخانه یه چه ند به رابه ر بووه.

    به پێ دوایین راپۆرته کان مۆحه مه د خۆسره وی (سه رۆکی به ندیخانه ی ناوه ندی سنه), هاتنه ژووری رۆژنامه کانی به یانی ئێران له وانه ئێعتێماد و ئافتا بێ یه زدی لێیان قه ده غه راگه یاندووه.

    شایانی باسه پێنج شه مه ی رابوردوو زیندانبانانی گرتووخانه ی سنه, به فه رمانی مۆحه مه د خۆسره وی هه ڵیان کوتابووه سه ر به ندی پاکی 2 و به لێدان و سووکایه تی پێ کردنی به ندیان, هه ڵیان کوتابووه سه ر ته ختی خه وی حه بیب له تیفی و عه دنان حه سه ن پوور و ده ستیان به سه ر هه موو کتێب و نووسراوه ی شه خسیه کانی ئه و دوو چالاکه کورده گرتبوو. هه روه ها له سه ر زمانی خۆسره ویه وه , هه ڕه شه ی زیندانی تاکه که سیان لێیان کردبوو.

پێ ده چێ هۆی ئه و هێرش و هه ڕه شانه مانگرتنی 7 رۆژه ی چالاکانی ئه و به ندیخانه یه بێت که بۆ ناره زایی ده ربڕین له دژی له سێداره دانی ئێحسان فه تاحیان به ڕێوه چوو.

نظرات 1 + ارسال نظر
0111Mostafa شنبه 30 آبان 1388 ساعت 16:46 http://www.bia2forex2.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد