اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

سپاه پاسداران 3 برادر را که از مزدوران خود بودند بازداشت کرد

  ....بسیجیان در پی نیافتن گریلا تصمیم به قتل کولبران کورد (کاسبان کورد در نوار مرزی) و معرفی آنان به نام گریلاهای شکارشده گرفتند. به این ترتیب 3 کولبر کورد ساکن روستا را به قتل رسانده و به شوق دریافت تشویق و وجه نقد قول داده شده, مافوقان را از موفقیت خود مطلع کردند. گرچه با تحقیقات سپاه پاسداران از اهالی منطقه, واقعیت امر فاش شده و 3 برادر بسیجی به جرم دروغ گویی و کلاه برداری با مافوقان بازداشت شدند. تاکنون هیچ اطلاعی از محل نگهداری آنان در دست نیست....

پس از انتشار خبر بازداشت سه نفر به نام های برزان و حسن و موجود, تیم تحقیق اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد به منظور یافت حقیقت, تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کرد. نتیجه ی تحقیقات را در ادامه بخوانید....

شناسنامه ی مزدوران بازداشت شده:

3 برادر بسیجی و مزدور سپاه پاسداران به نامهای برزان, حسن و موجود زمانی پسران حاج آقا میرزا زمانی که هر سه مجرد و  در خانه ی پدری واقع در خیابان غفور سنندج زندگی میکنند, از سوی سپاه پاسداران بازداشت شدند. شایان ذکر است این سه تن در زمینه ی فروش مواد مخدر و اسلحه و داشتن و گسترش روابط نامشروع سابقه دارند.

گفته میشود در عملیات به دام انداختن و قتل دو پیشمرگ حزب دمکرات کردستان نیز دست داشته اند.

علت و محل بازداشت:

این 3 برادر بسیجی که روابط تنگاتنگی با اطلاعات و سپاه پاسداران دارند, چندی پیش از سوی اطلاعات به ماموریت شکار گریلا (پارتیزان های حزب حیات آزاد کردستان PJAK و حزب کارگران کردستان PKK ) فرستاده شده بودند. و بنا بود به ازای هر جسد گریلا, مبلغی پول را دریافت نمایند. لذا به منظور انجام ماموریت, در روستایی از توابع سنندج مستقر شده و با به تن کردن یونیفرم گریلا, به کمین گریلاهای واقعی و مردم وطن پرستی که پذیرای گریلاهایند, نشستند.

بسیجیان در پی نیافتن گریلا تصمیم به قتل کولبران کورد (کاسبان کورد در نوار مرزی) و معرفی آنان به نام گریلاهای شکارشده گرفتند. به این ترتیب 3 کولبر کورد ساکن روستا را به قتل رسانده و به شوق دریافت تشویق و وجه نقد قول داده شده, مافوقان را از موفقیت خود مطلع کردند. گرچه با تحقیقات سپاه پاسداران از اهالی منطقه, واقعیت امر فاش شده و 3 برادر بسیجی به جرم دروغ گویی و کلاه برداری با مافوقان بازداشت شدند. تاکنون هیچ اطلاعی از محل نگهداری آنان در دست نیست.

گمان میرود برای به انحراف کشاندن اذهان عمومی, پس از دادگاهی فرمالیته, مدتی چند مزدوران را زندانی و سپس به بهانه های گوناگون آزاد کنند. تا این بار باتجربه تر و مصمم تر و صادقانه تر به خدمات ارزنده شان در زمینه ی شکار پیشمرگان کورد ادامه دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد