اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

بیانیه ی کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی ومدنی کُرد

  خطاب به افکارعمومی جهان وملت کُرد:

آنچه امروز زندانیان سیاسی ومدنی کُرد در زندان های رژیم با آن روبرو می باشند .مرگیست خاموش وبی صدا که نشان از خشم وکینه حاکمان قدرت پرستِ کُرد ستیزی می باشد .که خواهان شنیدن هیچ نوع صدای اعتراض آمیزی نیستند وهمیشه منطقشان زندان - شکنجه واعدام می باشد.

اگر دیروز زندانیان کٌرد هم صدا وباهم گرسنگی را همراه با تاریکی زندان در آمیختند . تاشاید صدای مظلومیت واسارتشان را به گوش وجدان های بیدار وآزاده برسانند.واعتراضی باشد به تاریکی - شکنجه وطناب داری که هم بندشان (احسان ) را از آنان گرفت .وامیدی شود برای روشنائی – آزادی و فردای بدون مرگ.

ولی افسوس که امروزحاکمان شیطان صفتِ ملائک نما ،جواب فریاد تظلم خواهی شان را به دستگاههای سرکوبگر قضائی وامنیتی استانها سپرده، به آنها قدرت مافوق دیوان عالی کشور را داده تا بند به بند وتبصره به تبصره قانون را درحقشان نقض نمایند .وبرگ دیگری از تاریخ سیاهشان را دراذهان به ثبت برسانند.و اکنون جهان شاهد دو تا سه برابرشدن محکومیت زندانیان کُرد درزندانهای رژیم. تبعیدشان به نقاط دوردست. قطع ارتباطشان با دنیای بیرون وخودداری مراکز درمانی زندان از معالجه ودرمانشان. وتهدید محکومان اعدامی به سرنوشت احسانها، می باشد .گویی عاملان وآمران قتل وعام های زندانیان سیاسی در سال 67 دوباره در خلوت حضور به هم رسانده ،جام خون سرکشیده ، سرمست وجنون وار درپی تکرارتاریخ ننگینی که در آن خاورانهای زیادی را برپای دارند میباشند .ازین رو از( احسان) شروع ودر پی جانهای آزاده دیگری از جمله( زینب) هستند تا به گمان باطلشان مدتی دیگربرتاج و تختشان تکیه نمایند .اینجاست که اوج بی شرمی - پستی و ظلم را به جایی رسانده اند که در منبر،سنگ مظلومیت امام علی وامام حسینی که مظهر عدالت وآزادگی درتاریخ بشریت بوده اند را به سینه میزنند. و درتاریکی به زندانیان جدائی از جنسیتی که دارند. تجاوز وشدیدترین شکنجه های روحی - روانی وجسمی را برآنان اعمال میکنند. و در آن سوی اتاق شکنجه واعدام .اتاق دیگری را برای شهوت رانی وعیش و نوش با همکاران خود تهیه تا هر روز کاری سخت را در آنجا به پایان برسانند .که رسوائی اخیر درزندان سنندج گویای این مدعا می باشد .

وامروز هم درمقابل پاره کردن تمثال خمینی .که نمادی از ظلم - تحجر واستبداد میباشد .تمامی امکانات بیت المال را بکاربسته وبا فاجعه خواندن آن عزای عمومی اعلام. وچهره تاریک پرست وروشنائی ستیز خود را درورای آن پنهان می نمایند تاعمق فاجعه وتراژدی که در زندانهای رژیم درحال به وقوع پیوستن است را از اذهان دور نمایند. ازین رو وجدانها باید بیش از پیش نگران وبیدار باشند. چون شاید فردائی وزندان باشد .اما زندانی نه..........

لذا با ابراز نگرانی از وضعیت وخیم زندانیان سیاسی درزندان های رژیم به عموم وزندانیان سیاسی ومدنی کٌرد به خصوص .از تمامی سازمانها - نهادها ومجامع حقوق بشری وتمام وجدان های بیدار در سراسردنیا بخصوص ملت کُرد.میخواهیم در مقطع حساس کنونی حمایت خود را از زندانیان سیاسی ومدنی کرد اعلام ومانع از وقوع فاجعه وتراژدی باشیم که در حال وقوع می باشد.به امید روزی که سیاهی زندان را به روشنائی تبدیل. ولبخند شادی را برلبان مادران زندانی نمایان سازیم.درخاتمه سلام ودرود میفرستیم به روح مقاومت واستقامت زندانیان کُرد درزندانهای ایران - زندانیان زندان عدرای سوریه وتمامی زندانیان کُرد در زندانهای ترکیه.

.

کمیته دانشجوئی دفاع از زندانیان سیاسی ومدنی کُرد 28آذر 88

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 28 آذر 1388 ساعت 17:15 http://www.p30well.com/spammer.html

سلام بر شما دوست عزیز
من متاسفانه نتونستم وبلاگ شما رو ببینم
اما خوب نظر که می تونم بدم!
شما هم اگر بخواهی می تونی!
با این برنامه که من نوشتم هر کسی که بخواد میتونه در کمتر از 3 دقیقه به 40تا از وبلاگ های تازه به روز شده ی سیستم بلاگ اسکای نظر و کامنت تبلیغاتی ارسال کنه
این برنامه قیمت مناسبی هم داره و واقعا می تونه تنهایی جای تبلیغات بزرگی رو بگیره! شاید برنامه های مشابه این باشند توی اینترنت اما این رو من خودم نوشتم و بهتون تضمین می دم 100% کار میکنه
منتظر شما هستم
http://p30well.com/spammer.html

حسین شنبه 28 آذر 1388 ساعت 18:04 http://persiansong.blogsky.com

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد