اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

بیانیه ۴ سازمان مدنی در خصوص اعدام فصیح یاسمنی

باز هم قوه ی قضاییه ی حکومت اسلامی ایران جنایت پیشه کرد و یکی دیگر از جوانان کورد را در مسلخ خود کامگی ذبح و حق حیات را از وی سلب نمود. درجه ی جنایت پیشگی اینان دیگر به اوج خود رسیده و به یک امر روزمره تبدیل شده است. در ایران به ویژه کردستان، حاکمیت نه تنها هیچ گونه خطایی را تحمل نمی کند بلکه هر گونه ندای مغایر را با خشن ترین شیوه ی ممکن از گلو خفه می کند. اکنون دیگر عملکرد شنیع حکومت اسلامی ایران تا جایی پیش رفته است که نه با انسان که با انسانیت نیز سر دشمنی دارد.

ما ضمن محکومیت این جنایت ضد بشری از سازمان ملل، اتحادیه ی اروپا، کلیه ی نهادهای حقوق بشری و احزاب سیاسی درخواست می نماییم سوا از اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای، یک اقدام جدی عملی در جهت پایان دادن به جنایت های حکومت اسلامی به انجام برسانند. بدون شک پایان دادن به جنایات رژیم اسلامی ایران، پایان دادن به جنایت علیه بشریت است چرا که هم اکنون این رژیم مظهر جنایت پیشگی و انسان ستیزی به شمار می آید. اعدام احسان و فصیح زنگ خطری برای اجرای احکام اعدام دیگر فعالان سیاسی محکوم به اعدام است. نیک پیداست که حاکمیت، دور جدیدی از سرکوب و اختناق را در کردستان آغاز کرده است.

سازمان ضد اعدام کردستان

اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

انجمن زنان آذرمهر کردستان

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی کردستان

نظرات 2 + ارسال نظر
کورده پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 16:59

این که شد 4 سازمان

سه نگه ری شار جمعه 18 دی 1388 ساعت 11:19

دوست عزیز کلیه ی اخبار مندرج در سایت های داخلی در کافی نت ها و با استرس و دلهره ی بسیار نوشته و تنظیم می شود. از همین روی اشتباه و خطا در آن دور از انتظار نیست. هر کس دیگری هم که باشد با آن همه فشار روحی و روانی که بر ما وارد می شود قطعا خطا خواهد کرد. فعالیت ما در حوزه ی اطلاع رسانی صرفا از روی تعهد و وظیفه شناسی است. این همه خطر کردن تنها برای خدمت به ملت کرد است. وگرنه جز ضرر و دردسر و زندان وشکنجه چیزی برای ما ندارد. حتی نام و نشان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد