اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

اتحادیه خانواده فعالین دربند کورد

اعدام ها را متوقف کنید!

بیانیه حزب دمکرات کردستان در رابطه با اعدام فصیح یاسمنی

  رژیم جمهوری اسلامی ایران در ادامه سرکوب آزادیخواهان کرد جنایت دیگری آفرید.

روز چهارشنبه 16 دیماه زندانی سیاسی کرد فصیح یاسمنی در زندان شهر خوی اعدام شد. فصیح یاسمنی اهل روستای هندوان از توابع شهر خوی، دو سال قبل همراه با تنی چند از جوانان این روستا اعم از دختر و پسر به اتهام همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف حکومت ایران  دستگیر شد و در زندانهای جمهوری اسلامی پس از تحمل آزار و شکنجه­های بسیار به اعدام محکوم گردید.اعدام فصیح یاسمنی در ادامه اعدامهای سیاسی رژیم می­باشد که هر از چند گاهی توسط جمهوری اسلامی در کردستان ایران به اجرا در می­آید. پیش از  به دار آویختن فصیح، احسان فتاحیان فعال سیاسی دیگر کرد نیز به اتهام فعالیت سیاسی علیه جمهوری اسلامی در زندان شهر سنندج به دار آویخته شد .

اکنون بیش از ده فعال سیاسی و مدنی کرد دیگر نیز با خطر اجرای حکم اعدام مواجه هستند.مرکز اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان ضمن محکوم نمودن این جنایت جمهوری اسلامی در مقابل فریادهای آزادیخواهانه فرزندان به پا خاسته ملت کرد و همچنین ابراز همدردی با خانواده فصیح از مجامع و سازمانهای حقوق بشری می­خواهد که با محکوم و رسانه­ای نمودن  این جنایت جدید جمهوری اسلامی در کردستان رهبران رژیم را هرچه بیشتر در اعمال سیاستهای ضد بشری رسوا نمایند.

مرکز اطلاع­رسانی حزب دمکرات کردستان

17 دیماه 1388 شمسی

8 ژانویه 2010 میلادی

نظرات 1 + ارسال نظر
yasin جمعه 18 دی 1388 ساعت 12:05 http://www.nicepack.ir

سلام دوست عزیز وب سایته بسیار عالی داری امید وارم در آینده زیباتر هم بشه (*) خوشحال شدم . امید وارم با من در تماس باشی تا از اطلاعات همدیگر استفاده کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد